#33 Buat $$$ Dengan Handphone Anda! "Pendapatan Seumur Hidup"

Tajuk : Buat $$$ Dengan Handphone Anda! "Pendapatan Seumur Hidup"
Penulis : Mazelan Abas
Penerbit : -
Bil. Ms : 75




Tersangkut dgn buku ni lak so jd dummy smntara buku lg satu tgh bace.. hehe

Iya, ini buku perniagaan ToneExcel. Ramai org xmungkin yakin dgn apa yg diberitahu/dipromosi/diceritakan bagai. Tp ada yg mungkin yakin juga. Jom kita share serba sedikit apa yg nk disampaikan.

Ia bermula di bumi Malaysia sendiri. Founder : Neillson Tong.

menawarkan khidmat perniagaan menjual simkad yg bole buat income melalui sistem komisen topup. Malah ada fastrack bonus jika dapat menjana org yg berminat melalui si penjual simkad. Even guna utk diri sendiri pun tetap akan dpt fast track bonus.

modal kecil untung pun kecil tapi disebabkan satu benda logik kita lihat, org sentiasa guna fon. Habis kredit, topup balik. Penggunaan telekomunikasi yg tiada habis smpai mati, mcm makanan dan minuman. Telekomunikasi kan ibarat keperluan semasa. Maka, xmustahil ia akan meletop hasilnya kerana manfaatnya tetap berterusan meskipun telah mati.

jaringan dan prospeknya sentiasa luas.

memang MLM tetapi MLM tu xsalah kalau kena caranya, baik sistem mahu pun individu yg laksanakan/terlibat.
Level 1 : 6%
Level 2 : 3%
Level 3 : 11%

apa menarik ; simkad ni ada insuran jika konsisten topup rm50 dan ke atas. Event Digi and Celcom pun xde. Sbb bila kita topup rm50 ke atas setiap bulan, kita telah pun di save kan money ke tabung insuran.

Konklusi, byk lg yg ditulis walaupun pages sikit ja. Apa2 maklumat lanjut untuk bertanya ttg ToneExcel saya cuba jawab, namun saya pun baru nk bljr utk tahu lebih lanjut.
Kalau berminat pun x ada mslh, bole pm.

Maaf deh org bisnes salu muka xmalu.
Buku pun tetap buku juga. Yg penting dpt tahu surface ape ke benda ni.
Previous
Next Post »